AAAAaaaaj

Nån har tydligen ägnat natten åt att spetta loss mitt högerben från sitt övre fäste. (Läs röven, men sånt språk använder ju inte jag.) Det gör svinont, och känns som om benet när som helst skulle falla i backen med en duns om jag tog av mig brallorna. Som om det bara hänger kvar i huden.
Som vanligt ställer jag mig frågan: Är det för att jag ska pluppa ut en bebis snart? Ett tecken på att det är på gång? Vad vet jag. Men nu när sughelgen löper mot sitt slut så ska vi se att vi pluppar ut bebisen på en ledig dag, så att Daniels 10 pappadagar tar slut precis lagom till nästa helgpass om 3 veckor. Jarå, såklart.

Det skulle väl i och för sig förvåna mig om vi skulle få bilen lagad innan det är dags, och det får vi ju faktiskt redan imorgon. Men å andra sidan kanske de hittar följdfel så att de får behålla fanskapet nån vecka eller så. 






Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0