Växtvärk

Hur är det ens möjligt, att en liten halvmetersfigur kan växa fyra centimeter på två veckor?? Det är ju 8%, det är som att jag skulle växa 14 cm på två veckor, helt sjukt!!
Det är inte bara på längden hon har vuxit, de små skrynkliga händerna är numera väl utfyllda av gosigt bebishull. På två veckor har hon gått upp 8 hekto, dvs 20 % av sin vikt. Och nej, jag tänker inte dra samma parallell till mig själv som jag gjorde med längden. Det är inte relevant, ni ser väl själva att 20 % är mycket?!

Projektet hus-make over går sakta men säkert framåt. Nya luckor är nu beställda, det kommer bli supernice! =) Vi har dock fortfarande svårt att bestämma oss för om vi ska ha svarta eller rostfria vitvaror.





Tyck nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0